Thursday, June 13, 2013

Assalammamualaikum dan salam jumaat,

Last day bekerja setelah 5 hari berkerja... Yesssss boleh rest kat rumah dan kemas apa yang patut. Alhamdulillah jugak mak dah sihat dari demam, batuk & selesama. Syukur pada mu YA ALLAH.

Bosannya melanda diriku... Benda yang sama buat dari tahun 1998 sehingga 2013. Kira lah berapa lama aku dalam Legal Line ni... Nak cari kerja lain nak "Certificate" lah pulak.. Sijil SPM ada lah tinggi dari tu tak der lah... Kadang-kadang aku rasa sesetengah company yang pentingkan "Certificate" ni macam poyo jer. Ye lah lets said kalau ambik yang ada  "Certificate" tapi tak tau buat kerja buat wasting time jer. Baik ambik yang ada experience lagi banyak faedah. Tak payah nak diajar lagi. Macam lah kiter ni bodoh piak sangat kan... Aku dah fed up dengan legal line ni. Bila mintak kerja luar dari legal line dia orang request for 
"Certificate". Bagi aku mana-mana company yang ambik aku tuk berkerja mereka tak akan regret lah. Memang aku confident tu. Bukan lah nak bangga sangat dengan diri ini. Tapi yang hakikinya itu yang sebenarnya.... 

No comments: