Thursday, September 8, 2011

Good bye Anis....


Hari ni 9.8.2011, tinggal 3 hari lagi Anis berkerja kat Skrine.. Opppssss sapa Anis? Anis merupakan officemate aku yang pada mulanya aku dengan dia cuma suam-suam kuku jer... Tapi disebabkan satu insiden aku mula rapat dengan dia... Kau orang nak tau macam mana aku boleh rapat dengan Anis... Citernye macam ni, seperti biasa aku kalau end of the months jer mesti gi BSN Pusat Bandar Damansara... Masa aku gi BSN aku ternampak Anis & Aini kat AmBank... So after aku settlekan urusan aku kat BSN aku call Aini tanya dia makan kat mana.. Then Aini cakap diorang makan kat Secret Recipe... So aku tanya boleh join ker then they all said ok jer... After that time aku dengan Anis rapat... dengan dia lah aku mula kenal apa itu IT... Dia lah yang banyak ajar aku dalam dunia IT ni... Bila Anis bagi tau aku dia tender aku happy tuk dia tapi dalam masa yang sama aku sedih gak lah. Hilang sorang lagi kawan aku ... Hopefully this Friday aku tak sedih sangat lah coz umah Anis dekat dengan rumah aku leh aku singgah or suruh dia datang umah aku ker kannnnn... To ANIS, YOU GO GIRL & GOOD LUCK TO YOU.....

No comments: