Monday, August 5, 2013

Syawal Kian Menjelma

Pejam celik, pejam celik dah sampai akhir ramadhan bagi tahun 2013. Bagi aku tahun ni banyak menguji kesabaran aku sebagai seorang ibu, wanita dan seorang anak. Mana tak nye dengan dalam bulan puasa ni lah aku krisis dengan suami ku (syukur alhamdulillah semuanya dah kembali seperti biasa), belanja/persiapan untuk raya bakal menjelma...
Kadang-kadang aku pun tak tau apa yang sebenarnya ada dalam fikiran seorang lelaki yang bergelar suami. Bila kite bersuara dan  tak puas hati bagi diri mereka seolah-olah ego mereka dicarik-carik! Nak kata budak2 dah tua kan dah ada anak kugak tapi perangai kalahkan orang bujang terantantang gitu...
Bagi aku raya tahun ni ala kadar sahaja cuma aku lebihkan pada anak aku Ayra Sazzana satu-satunya Princess Hatiku...

No comments: